Jag har träffat folk!

På en vecka har jag i princip träffat två människor. Om man nu bortser från T som var så snäll och handlade åt oss och ställde varorna utanför våran dörr. (och mer eller mindre sprang härifrån).


I måndags kom älskade Jen hit. Äntligen! Det är snart 3 år sedan vi träffades sist och det var precis lika underbart som jag visste det skulle bli.
Jen är min raka motsats. Vi jobbade ihop på Carest(H)ell i några år.

Det var då vi mer eller mindre jobbade dygnet runt, drack vin den resterade tiden och bodde på 11 kvm. 


Det var fantastiska tider och jag tänker tillbaka på dom åren med glädje. Det finns så många, många minnen. Både på gott och ont får man väl säga.
Men det blir väl så när man bor på jobbet, äter på jobbet, fikar på jobbet och endast träffar sina arbetskamrater.


Anyhow. Nu kom hon äntligen hit min fina älskade vän!! Med sig hade hon världens sötaste Gosebjörn med en liten björnunge till Lillskrot och själv fick jag ett häfte om Vegetarisk barnmat och näringslära?! Haha! 

Jag undrar om det kanske fanns någon dold mening med detta? 

Sedan handlade vi och jag fick bland annat två finfina primulor som nu pryder mitt hem. Mysfaktor.



Att Sannisen gillade Jen ser ni ett bevis på här : )



Det var en helmysig dag helt enkelt. Min finaste darlinka. Lugnet i mitt liv. Jag behöver henne för att hålla mig stadigt på jorden. Hon och andra sidan behöver mig för att tillföra lite kaos i sitt liv. (anser jag då)


Kvällen idag har vi spenderat hos Tant T med barn och det var precis som det brukar. Highlife, kaffe och massa skvaller. Inget att prata om egentligen. Det var trevligt att ha någon att tjöta med helt enkelt.



Nu blir det middag. Rester från gårdagen. Makaroner! 
Skörbjuggen jublar!


Ha en fin kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jen

Naaw! Det är ju skönt att någon av dina små gillade mig, med tanke på att herrn inte visste om han skulle fräsa eller kela. :P



Jag är oerhört tacksam för tiden jag fick hos er och hoppas innerligt på att jag kan få våldgästa er fler ggr.

(12 träffar kvar på skolan)

-smile, blink, blink-

Och eftersom du la uppe ett foto på mig så besvärar jag mig inte med att fråga om dig. -mohaha- ;)

Love to love you!

2010-02-18 - 19:36:08
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0