Såja Tant!

Strukit en jävla massa dukar och gardiner ikväll.
Nu känner jag mig både gammal, effektiv och alldeles trött

Dessutom är det världens snöyra och jag vet redan nu att jag kommer ha Svårt att ta mig ut och till dagis imorgon.
Kombination av snö och dålig självdisciplin kanske?

Men imorgon Måste jag. Oavsett om jag vill eller inte! Det skall nämligen .. hör och häpna: 
TRÄNAS!
Ja, är det inte fantastiskt så säg. En gång är ingen och två gånger är ... jävligt fantastiskt?! 

Nu har det ju inte ens hänt en gång men det kommer. Det kommer.
Såvida jag får liv i J. För själv går jag inte. Det är inte en chans.
Jag behöver en spark i röven helt enkelt! 

Beach 2012 Here I come!

Kommentarer
Postat av: Teresa /TUMADRE

Höhö, beach 2012 var bra. Varför ha bråttom liksom? :-)

2010-02-02 - 23:58:14
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: tezz

såå fin är du gumman, beach 2010 tycker jag.. oooom nu snön vill försvinna innan sommarmånaderna är över.... ;) puss

2010-02-03 - 09:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0