Fin fisk och veganmat!





Sådär på ett ungefär såg gårdagkvällen ut. Fast roligare! Det var länge sedan jag skrattade så mycket.
Sjukt fina människor allihopa. Sedan var sakk där oxå men han kom visst inte med på kort.

I övrigt har dagen gått toksakta idag. Det har verkligen inte ett skett ett sk*t. Men det är klart. Är det tvärtom så gnäller man för det med!

Nu har den där snygga karln aka fisk kommit hit och right about now så står han i min dusch.
Sedan sade han något om att laga mat men alltså.. Jag lagar då rakt ingen mat!
Jag kan sköta annat.. som att byta glödlampor och bygga barnstolar. Vilket jag faktiskt gjorde igår båda delarna!
En bra karl reder sig själv minsann!

 

 

Nej.. nu står banne mig karln och gör vegankäk i mitt kök här så jag borde kanske avsluta och göra något vettigt .. ... Håhå, jajja... Jag säger då det!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0