God Bless mornings and Eggs.



Det är morgon i min dysfunktionella lilla familj.
Liten har druckit välling och ätit morgonbanan och jag dricker kaffe och kokar ägg.
Ägg är helgmys. Idag är det helg.
Jag hade helt förträngt den där jävla trettondedagsafton. -suck-
Jag förmodar att det betyder att det är stängt överallt. Idag Igen!

Liten har redan hunnit plaska upp en massa vatten ur toalettstolen eftersom hennes senila mamma glömt att stänga igen dörren och jag har vält ut en burk med trehundra pennor i.
Jovars, det känns som att det börjar bra!
Förvisso kom det lilla trollet och hjälpte till att städa upp alla pennorna... min lilla, lilla helper! Hon börjar bli så stoor!

Nu sitter hon nedanför mina ben och bygger med dom fina klossarna hon fick av Tezz.
Tack hjärtat! Hon älskar dom verkligen!


Förövrigt är det dag 4 i Vadet nu. Det känns helt klart sådär. Det här är ju värsta Detox grejjen för min kropp!
Men tack gode gud för tuggummin... och grönsakssoppa. Det får mig att må liite bättre. Och Buljongtärningar!
God Bless Buljongtärningar! Dom är fantastiska att tugga på när det värsta chipssuget sätter in!



...Hej middag...


Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en nie dag<3

2010-01-06 - 11:39:47
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0