It has been a Lazy Sunday!

Söndagar brukar i mitt hem vara kända för att vara städdagar! 
Det är skönt att kunna vakna på måndagsmorgnar och veta att det inte finns så hemskt många måsten utan att man mer kan pyssla med det man Vill pyssla med.

Men Icke idag.
Det har varit en sjukt o produktiv dag överlag. Inte många knop gjorda alls. 
Dammsuga, diska, tvätta .. basic stuff är väl det som slutat med.

Inte ens söndags sängklädesbytningen blev av idag. Skäms på mig!
Men liten har i alla fall fått lov att vara ute och busa i snön. Det är ju alltid något. Det sägs ju att man skall vara glad för det Lilla!

Men imorgon... då får det bli. Då skall jag ta tag i Allt jag borde tagit tag i, i helgen! 

Dessutom skall jag plocka bort julen. För nu är det ju snart februari så det kanske är på tiden. 
Eller vad tycker ni?

Helgen har i övrigt var lugn och skön. 
Igår kom det över lite folk på kvällen och vi drack lite vin och snackade en hemskt massa skit. 
Vid 4 drog var och en hem och jag kom i säng vid 5. 
Kan det kanske vara därför jag varit så sjukt orkeslös idag?
Men imorgon. Imorgon är det måndag. Ny vecka. Nya tag! 
Som jag säger varje Söndag. 
Måndag innebär hopp! 

Jag hoppas nu att ni får en fin vecka mina vänner! 
Vad står på Eran agenda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0