Perspektiv!




Ibland måste man få lite perspektiv på saker och ting. Det är tur jag har Martina!

Jag berättade för henne om min cola/socker abstinens men att jag varit duktig och både lagat och ätit grönsakssoppa.

Detta får jag till svar:

Martina sier (20:53):
*det är nog pga den du mår kass,värsta vitaminboosten.
Martina sier (20:53):
*det är som energipackmafia wars typ!
Martina sier (20:53):
*tänkte att jag fick sätta det i ett realistiskt sammanhang;)


Hahahahaha!

Word Darling! Nuu förstår jag vilken kraft det är! ^^


(för Er oinvigda är Mafia Wars Zynga och Facebooks bästa spel som tar ungefär halva mitt liv för tillfället) ^^

Kommentarer
Postat av: Jen

Mafiawars!? Gaah! Mitt nya hatobjekt då Rob inte kan slita sig ifrån det. :/

Han har även lösen till min sida så att han kan använda mig som en spelgubbe. -mutter-

2010-01-10 - 14:31:48
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0