Ture Sventon och jag?

Humörstatus: För trött för att fatta.
Stundande möda: Att ta sig till sängen utan att somna på vägen.
Irritationer: Halljäveln. Denna ständiga Vessssssla som Ture Sventon skulle sagt!
När jag blir stor: Skall jag vara barnledig och aldrig gå upp ur sängen! Ever! Home Delivery in my heart! ♥






Martina
om Hondjuret vill gå i Ide!:
Men kära hjärtanes då, du kan ju inte måla hall istället för att sova! Jag skall lära dig att prioritera jag.
Sömn-Mat-Regelbunden avföring
Sen kan du måla din jävla hall:)



Tack Martina! Du har faktiskt helt jävla rätt! Vad tänkte jag? Varför sov jag inte?
Nej, jag har sagt det länge: Det där med att prioritera ligger inte för mig!
Hjälp mig!

Men fram tills du tar tag i det ... och lär mig..
Så går jag och lägger mig trots att klockan bara är 22 och jag garanterat kommer vakna med dödsångest klockan två inatt för att jag wastat en hel kväll på ingenting och alla måsten bara kastas över mig mig vilket gör att jag får hjärtklappningar.

Hjärtklappningarna i sin tur gör att jag måste gå upp och röka för att lugna ner mig vilket gör att jag blir ännu lite piggare och då sätter jag mig vid datorn.

Sitter jag vid datorn måste jag kolla facebook och kollar jag facebook måste jag spela Mafia Wars...

Alltså.. I could go on and on.. med ett helt jävla menlöst svammel.

Tack Martina. Igen.




Godnatt älskade vänner.

Ses på Fb nnatt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0