Uppnådde jag mina mål för 2009?


Rotade igenom lite gamla inlägg igår och hittade en lista från förra Julen.
Mål för 2009.

Där stog det såhär:


Fem saker jag ska göra under 2009

  1. Jag skall åka på Peace and Love i Borlänge i Juli. Jobba, dricka, härja, skabba, träffa fina människor och lyssna på bra musik.
  2. Jag skall åka en vecka till Tullsjö med LitenÄlsk och massa andra familjer. Bada, grilla, mysa och bara finnas!
  3. Jag skall (måste) måla om Sovrummet och göra fint barnrum till LitenÄlsk.
  4. Jag skall plugga klart de tre kurserna jag läser nu samt söka nya höstkurser och förhoppningsvis få ett jobb till hösten. Om det vill sig med dagisplats det vill säga!
  5. Jag skall/vill skaffa nya möbler till vardagsrum och kök samt möblera om och renovera! Förnyelse is the shit!




Så hur gick det med allt det där då?

Ja, någon festival blev det inte. Mamma var tvungen att jobba och därmed fanns det inget tryggt ställe att lämna lillfisen på!
Tullsjö blev inte heller av för någon av oss. Det fanns helt enkelt inga pengar men vi hade en minst lika bra sommar här hemma med massa bad, bus och lek. Och litervis med kaffe :)

Sovrummet.. Nejdå. Inte det heller. Men det är ommöblerat och vääldigt mycket finare än innan. Det kommer, det kommer!

Nummer 4 däremot! Ha! Jag läste klart kurserna, fick dagisplats och både jag och Liten utvecklas, lär oss och stimuleras på dagtid! Fantastiskt!

Njae.. möbler till vardagsrummet blev det inte. Men nytt köksbord och lite annat blev det ju till köket. Och ni som läser regelbundet vet att projekt: Halljävel är på gång. Jävligt på gång! Haha!

Så nej... det här var kanske inte så bra.. 2 av 5. Nästan! Duger inte!
Ikväll blir det en ny lista för 2010!


Vad hade ni för Mål för 2009? Uppnådde ni dom?

Jag utmanar: VackerC, Nenny, Josefiin, Tezz, Martina, och LitenLina samt de som känner sig manade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0