Våld, Vaselin och Silvertejp!





Såhär på ett ungefär såg sängjäveln ut när jag kom in imorse.
Ungen var på ett ovanligt glatt och lyckligt humör!

(jag är övertygad om att hon innerst inne ligger inne med värsta terroristtendenserna!?)
Conquer and destroy lixom!

Jag? Trött? Nej, inte alls. Vad får Er att tro det?

Nu har jag iaf använt hammaren och med våld bankat ihop sängjäveln och i eftermiddag skall det skaffas Lim.
Jävligt starkt lim så skall nog Jag och sängen se vem som vinner helt enkelt.

Annars var inte Lina´s idé om Silvertejp så illa heller!
Våld, vilja, vaselin och Silvertejp löser allt säger dom som vet!


Barnet är iaf badat och i säng och jag funderar på att slänga i mig lite frukost och lägga ut lite saker på tradera.
Om jag orkar.

Hur skall ni spendera Eran fredag?

Kommentarer
Postat av: Emily

haha nu tycker jag att du ska andas och räkna till tio ;)



Ja äntligen! Riktigt segt att ligga på sjukan ;( men men, får bara hoppas ja får veta vad det är också..

kram

2010-01-15 - 16:04:43
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Tack gulliga du! Det känns som att mitt uttryck är det enda som finns kvar, även om det kunde varit bättre.



Förresten kan du banka lite på Ågren från mig också. Låt honom inte ta dig, du är alldeles för bra och stark för det!

2010-01-15 - 17:37:57
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Emily

vad söt du är vännen <3

2010-01-16 - 12:05:30
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0