Grattis min älskade lilla skrotefia...






Lite i efterskott säger jag Grattis på Födelsedagen till världens vackraste, mest intelligenta och perfekta människa!
Älskade Dotter!

Det blev en turbulent födelesedag nu mitt i branden och allt.
Det är tur att hon är så liten att hon inte förstår så mycket av det ännu!
Men jag har lovat henne att jag skall gottgöra henne lite senare i höst när vi har kommit riktigt i ordning.
Då är det bland annat ett Nalle Puh Rum som väntar!

Jag hoppas även på att vi kanske kan få tummen ur (och en lite mer stabil ekonomi) så att vi kan åka på en liten minisemester utomlands.

Återigen:
Grattis älskade fina Dotter!

Utan dig är allting meningslöst


Kommentarer
Postat av: ina-bina

Suck, jag missade lillans födelsedag och allt! Men grattispussa och krama henne från mig i efterskott! <3



Vissa inlägg är helt svarta, jag vet inte om du lämnat inläggen tomma medvetet eller det är någe fel på blogg.se bara? Tänkte i alla fall bara kika in och höra hur det går i lägenhetskaoset?



Kram på er ^^

2010-08-01 - 10:45:12
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0