I Love you Sister...

 

Som jag har väntat!
Säng. En säng. Snart min säng.

 

Söta bäb ger mig en säng. En stor sådan! I am thrilled!
Både jag och min kropp är skadat trötta på soffor och dylikt nu. Kroppar är gjorda för att sova i riktiga sängar minsann. Utsträckta. Kropparna alltså.

 

Tacksamt. Tacksamt i massor! Och snart är det augusti. Då är det kryssning som gäller!
Gudars skymning så underbart det kommer bli.
Längtar som en unge på julafton.

 

Ni som känner oss kan väl lite lagom föreställa Er hur det kan komma att bli?
Några synpunkter?
Saker vi borde eller inte borde göra? : )

 

 


Snart kommer snälla J och T för att köra oss till sängarna.
Säng, säng kom till mamma!
Mama´s calling.

 

Har jag tur kanske T till och med hittar mina sladdar så jag slipper snika på grannens nät och kan vara online mer än fem min åt gången innan jag blir utslängd!
Vore ju helt fantastiskt!

 

 

Nej. Sova. Fem minuter. Bara blunda lite. Powernap alá Speedy Gonzales!
VI hörs ikväll fina ni... Då skall jag fira sängen med ett glas vitt och förhoppningsvis en jävla massa slösurfande : )

 

Tack återigen älskade Bäb för sängen!<3


Kommentarer
Postat av: Pax

Å älsk! I love you!

Herregud, sängen är väl det absolut minsta jag kunde gett dig! jag älskar ju dig och "jag gör vad som helst för dig", det vet du ju!

Du och jag för alltid! LÖVE!!!!!

2010-07-31 - 21:12:19
URL: http://tigermommy.blogg.se/
Postat av: Emily

hej söto. var ska ni på kryssning? vi funderar lite .. jag har aldrig varit på de, haha. kramis

2010-08-02 - 15:22:25
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag tror det blir alkokalas med massa dans och annat tjohej men det är ju kul men med risk att ramla av båten, så stanna inomhus vi vill ha er tillbaka också :D

2010-08-09 - 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0