Måndag, Juli 26, 2010



Vi är kvar i Strömstad men imorgon bär det av till Göteborg.
Vi Njuter av lugnet före stormen.

I veckan får vi tillgång till lägenheten igen och det skall bli alldeles underbart att få börja lägga in kläder i skåpen, och få på plats de få saker vi har kvar.
Vårat Hem.
Man vet inte vad man har förren man plötsligt står utan!

Nu fattas bara någon som har bil med dragkrok och lusten att åka runt lite till snälla vänner som skänkt oss möbler.

Vi spenderar dagarna med att strosa runt i staden, kolla på havet och äta godis.
Vi har kollat på filmer, spelat spel och druckit kaffe och rökt alldeles för många ciggaretter på balkongen i månskenet. I regn.
Sådant som man mår bra i själen av. Sådant som ger syre till blodet och får en känna att allt inte är riktigt lika hopplöst längre.

Vänner.
Herregud, vad skulle jag gjort utan dom?
Utan deras värme och deras gästfrihet.
Vad skulle jag gjort om dom inte kramat mig, lugnat mig och viskat att allt kommer bli bra. Att det kanske fanns en mening med det här.

Det är dags att bege sig från datorn, ta med sig VackerC ut för att röka en ciggarett innan vi väcker barn och beger oss ut!
Vi skall nämligen leta Macciato och Horn..(fralla)


Kommentarer
Postat av: Lina

hihi tycker du? Va kul! En annan är ju urkass att se vem dom är lika.. är kanske så när det gäller ens egna barn? Man blir lixom hemmablind, typ :p



Vad är det som har hänt med ert hem då vännen? Har inte hängt me här på ett tag, men efter inlägget ovan så antar jag att nåt lixom... hänt?



massa kramar

2010-07-27 - 18:51:50
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0