Awesome!


Jag hade verkligen den finaste kvällen igår.
Med fina människor, god dricka och massa skratt.

Jag andas havsluft som jag sparar i lungorna för att kunna leva på när jag kommer hem igen.

Jag vill inte hem.

Jag tänker spendera dagen på stranden med den vackraste människan jag vet, äta glass och samla kraft.
Livskvalitè!


Dotra och jag firade på dagen igår. Med Vännerna jag inte kan leva utan. Vännerna jag behöver för att inte falla omkull och dö! Det vackra folket! Vi dansade runt midsommarstången, drack kaffe och åt frukt och sjöng.
Jag hade lycka i blodomloppet.


Kan inte varje dag vara såhär?
Det känns lite som en magisk saga som jag aldrig vill skall ta slut!

Nu skall jag smita ifrån "föräldrarna", handla och bege mig tillbaka till det vackra folket. Samla lite mer kraft, skratta lite mer och äta lite chips innan mor kommer med Dotra och vi beger oss ner till havet.


Ta hand om Er mina vackra.

Det kommer bilder ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0