Liseberg och femkamp!

Så blev det äntligen en tripp till Liseberg
Strålande sol men inte för varmt och trevliga människor! Låtsasfamilljen samt ett par av deras vänner var med!


Det blev en öl på "Tyrolen" innan vi begav oss för att ha "Femkamp". Vet inte riktigt hur mycket vi skall prata om det. Men vi kan väl låta det vara sagt att jag varken hamnade först eller sist så det är väl någorlunda acceptabelt :)
Någon stjärnvinst blev det inte heller på trots att jag verkligen gav mig fan på det! Allt jag vann var en ynka liten påse med bilar... Sedan vann "pappa" en påse chips som jag fick. Det tyckte jag och Liten var hemskt snällt av honom! Det fick agera muta på hemvägen. 
Jag hade nämligen en hemskt trött dotter som knappt sovit alls under dagen på grund av alla sakerna som skedde runt i kring. 
Men stort sett var hon en liten ängel som vanligt!
Många timmar ute blev det och vid 19 var det dags att bege sig hemåt mot Los Angered igen...
Dagen har varit mysig och jag och LillTerroristen är tacksamma att Mamma och Pappa bjöd med oss!

Var förövrigt underbart att se hur faschinerad Liten blev av "Jukebox". Dom där snurrande bilarna ni vet?!
Hon stog utanför glaset och ropade och vinkade och försökte ta sig in ;) 
-"Gunga mamma, GUNGAAA" Haha. 
Nästa år kanske älskling, nästa år! :)
Nu är det alldeles för sent igen och det skall sovas lite innan man förhoppningsvis vaknar till massa sol igen imorgon! 
Då är det nämligen planerat badutflykt ;)
Sov gott finaste ni!
Bjuder på en sista bild av älsklingen utanför de beryktade bilarna ;)

Kommentarer
Postat av: Tina (tiamiquilts)

Lilla fröken söt visar upp sig i sommarskruden.

2010-06-09 - 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0