Milf goes Metaltown?!

Gårdagen bjöd på häng utanför Metaltown. Vi träffade lite trevligt folk, tog ett par öl och blev bjuden på bullar.
Intet mindre blev jag pussad på av småflickor som gastade något om "Milf" Jag kände mig genast 50 år äldre! 
Tack flickor! :p
Trots lite grått och lite regnstänk var det en fin kväll med trevligt sällskap som avslutades tidigt eftersom min kropp fortfarande inte är helt på topp. 
Lika glad var jag för det! 

Vi åkte hem redan vid halv tolv, kollade på "Bröderna Lejonhjärta" igen... och sov sked och jag vaknade i en varm famn.
Liten hade haft en fantastisk kväll med finaste Robbin och dagen idag har bara handlat om gos och kramar. 
Laddat inför en jobbvecka
Långa, långa dagar och lite mamma/dotter tid...
Men snart är det midsommar och då vet jag att vi skall ha den finaste mamma/dotter/vänner dagen på länge! 
Jag längtar så, så!
Klockan ringer om sex timmar så jag skall smita i säng...


Sov gott finaste Ni! 


Ps: Killarna på bilden längst ner hade en bandare med i princip enbart gammal barnmusik...
Låten som spelades till förtjusning när kortet togs var: "Jesus is a friend of mine
Det skapade många goda skratt ;)

Kommentarer
Postat av: emily

hihi milf, det är väl alltid trevligt att få höra ;) sötnos! ta det som en komplimang!

2010-06-21 - 20:53:15
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Tina (tiamiquilts)

hej. känns i varje bokstav att du har det gott.



min kära dotter var och jobbade på festivalen som nyss gått av stapeln... men när favoritbandet HIM spelade hade hon jobbat färdigt och kunde njuta musik.

ha det underbart.

2010-06-21 - 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0