Söndagen, 13 juni 2010



Alldeles strax är det på tiden att krypa ner i sängen. En renbäddad säng som är mjuk och skön och skriker efter att jag skall komma och gästa den.

Det blev alldeles för sent inatt. Jag, som generellt aldrig tittar på film ensam tittade igår på hela 3 stycken.
Ja, jag kan erkänna att dom två första tittade jag på med ett öga och fixade med datorn med det andra ögat.

Mitt i natten kom dock en film som fångade hela min uppmärksamhet. Jag antar att alla ni andra redan har sett den både en och sju gånger.
Girl Interrupted.

Så otroligt fängslande och skrämmande att pulsen var hög väldigt länge efteråt!
(ibland undrar jag om jag är som hon)

Dagen idag har trots allt varit fin. Vi har lekt med ÄlsklingsRobbin, druckit kaffe och möblerat om.
Delvis i alla fall. Det är långt ifrån klart till så som jag vill ha det!
Igår kväll byggde jag och LillÄlsk i alla fall upp den nya tv-bänken som stått bredvid min säng i över en månad. Blev fint som tusan och det är roligt med lite nytt!

Imorgon är det jobb som gäller och det blir en lång dag för båda mig och Liten!

Ha en fin måndag mina vänner så hörs vi imorgon kväll.

Nu skall jag jaga mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha! Nu när du säger det...det finns ett par likheter. :D

2010-06-15 - 23:02:36
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0