Dagens Status:


Humör: Det är en sådan där dag när jag mest vill ge hela världen fingret och säga att: Fuck it! Jag klarar mig och gör det faktiskt ganska bra trots allt! Mellan backar och berg ni vet. Man kommer upp och man kommer ner!

Väder: Gråmulet, duggregn.. Intetsägande!

Undran: Varför finns det så extremt mycket korkade människor? Och varför i hela friden måste jag gå och irritera mig över dom. Just let Go Elin!

Innan: ...Det  var bättre förr? Om man bortser från vissa detaljer. Som Sannalainen! <3

Nu: Det är dags att ta tag i själv. Igen. Och igen. På riktigt!

Gillar: Mina och Mia´s äventyr. Att vi alltid lyckas ta dom längsta och svåraste vägarna men att vi har såpass mycket självdistans att det bara är att skratta åt skiten och gå rätt nästa  gång!

Gillar inte: I wouldn´t know where to start!

Borde: Flytta röven från datorn, ta med mig kaffet och gå och klippa/klistra min spegelplast!
Get some work done Woman!

Dagens Insikt: Det är aldrig, Aldrig försent att börja om och göra rätt. Någonsin!


Förövrigt lyssnar jag på bra musik i mobilen och känner mig stark idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0