Det blir mer artikelskrivande!





Jag skrev en artikel för ett tag sedan åt en vän som handlade om "singelmorsor i ghettot".

Den finns att läsa här om ni inte har läst den.


Den föll i god jord och han är sugen på att se mer. Så det kommer att bli ännu en artikel.
Denna gången om det här fantastiska systemet som skall hjälpa men istället tvingar en ner knä.

Ett ständigt jävla moment 22 helt enkelt.

Jag kommer skriva min story och han kommer lägga till lite annat.
Får han som han vill ... och den faller ut som vi båda vill så skickas den nog någonstans.
Vi får se.

Men det är kul och jag känner mig lite smått hedrad.

Lilla mig. Ja, ack tänka sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0