Ge mig min Overall, mamma!

Det var en mycket trött liten tjej jag gick och lade igår. En sådan där ganska väldigt gnällig tjej som vill göra precis allt det där som hon inte får. 
Som att äta kattmat, rota i kattlådan, dra ut alla kläder ur garderoben/saker ur skåpen .. Ja, det där ni vet!

Men det som kanske var sorgligast för den lilla damen var att hennes Elaka, hemska mamma vägrade hjälpa henne låta gå med overall inne. :)
Jag gick med på gummistövlarna och mössan.. men där fick det vara nog. 
Hon blir ju supervarm om skall ha på sig allt det där! 

Så med jämna mellanrum ställde hon sig utanför skåpet med kläder och Skrek. Högt. haha.
Elaka jag... Men jag mutade henne med frukt och tandborstning. Det funkade i perioder i alla fall :)
Nu skall vi klä på oss och springa ut i regnet! Det är dags för dagis för Liten och själv skall man upp till Ingången och pyssla några timmar!
Ha en fin tisdag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0