Måndag´s status





Klockan:
12.40

Humör: Det är sol, jag har världens finaste dotter och jag har playdate på skype med Layil ikväll. Det är fint!

Kläder: Jeans och en urtvättad hålig Motörhead t-shirt samt ett svart diadem med stjärnor och hjärtan på. Så det så!

Undran: När dom där Satans försökringskassan skall få tummen ur! Jag Orkar Inte Bråka Mer!!

Innan: Var vi ute på en promenad i solen, lekte lite, pantade och handlade frukt!

Nu: Dotra sover, jag dricker kaffe, småstädar och skall alldeles strax skura golven!

Gillar: Att tvättkorgen är tom och att det som sagt är Sol ute. Och kaffe. Alltid kaffe!

Gillar inte: Det mesta om jag skall vara ärlig. Jag är en sådan där grinig jävel nuförtiden!

Borde: Engagera mig i tusen saker jag varken orkar eller vill!

Insikt: Det blir vad man gör det till. That´s it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0