Oh, så kulturell!



Jag och Sanna skolkar lite idag. Jag tänker gå och hämta liten tidigare (läs:nu), strunta i skolan och åka på äventyr till stora staden Göteborg.
På äventyret tar vi med oss Mia och Bella.

Vi skall till Naturhistoriska muséet!

Ett välkommet break i vardagen som jag tänkt på ett bra tag nu!

Jag återkommer med uppdatering och förhoppningsvis bilder senare ikväll om jag hittar ett program på datorn så jag kan föra över bilder från mobilen till datorn!


Ha det nu bäst i regnet mina vänner ..

Och ja... ni vet ju alla vad som kommer efter regn...


Solsken!


(oftast iaf!) ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh va underbart det lät=) hoppas på bilder! kram tezz

2010-03-24 - 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0