Lördag af Sol!




Sol, ljuva sol. Stanna ett tag!

Den var i alla fall framme länge nog till att jag lillaskrot fick tagit en morgonpromenad och njutit lite.
Nu är det mest .. grått, vitt, kallt. Igen.

Har spenderat en halvtimme i duschen och bara njutit. Välbehövligt och ack så skönt. Passade på att hänga tvätten efteråt så nu är det snart på tiden att slänga i en maskin till.
Tar det aldrig slut?

Jenny undrade varför det varit så få inlägg den sista tiden...
Jag har ingen ursäkt. Jag har bara varit trött och pysslat med lite annat. I torsdags kan jag stolt meddela att jag somnade framför datorn redan kvart i nio... Insåg efter det att det var lika bra att gå och lägga sig.

Fisk har varit här ett par dagar. Kollat serie, ätit mat och slappat. Igår sov vi över hos Tant T och satt uppe alldeles för sent och snackade massa skit. Fasligt trevligt var det!

Idag? Jag har ingen aning. Jag laddar för lördagsmys med Skrot alä tacoskväll och cola (för mig) Liten skall faktiskt få juice kvällen till ära! Och vindruvor!
Då är lyckan gjord!

En sväng till skall vi hinna med att gå ut dessutom.. gå förbi någon lekplats och se om det är möjligt att göra något eller om snön täcker allt fortfarande. Jag måste få lite rutin på det här med promenaderna igen dessutom. Att bara sitta hemma funkar inte! Man mår bra av lite motion och frisk luft!

Det borde städas dessutom... Och jag är så jäfla sugen på att möblera om. Men hur, hur?

Dessutom är det väl melodifestivalen idag va?
Kanske man skall glutta lite med ett halvt öga så man förstår vad folk pratar om imorgon?
Skall NI titta på Melodifestivalen eller ratar ni den framför något annat? Och i sådana fall: Vad?

Jag misstänker dock att min kväll slutar Här!
hoho!

Ha en fin Lördag i solen mina vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0