Baby´s still sick!

Jodå, den lilla är fortfarande sjuk men febern verkar ha gått ner skapligt och hon är inte lika varm längre! 
Dock får vi väl köra lite mer alvedon och meducin tills hon är frisk igen. Lilla stumpan!
Mamman tänkte vara effektiv och köra en storstädning vs packningsdag idag. Inför påsk och semester och sådär. Men jag vet inte. Det går sådär kan jag säga! 
Köket är snart klart och vardagsrummet börjar ta sig. Men alltså .. vart fan kommer alla saker ifrån? Det ligger saker på golv, bord, hyllor.. Överallt helt enkelt! -suck-
Jag försöker ta ett rum i taget men det var ju det med att vara organiserad igen då. Det ligger inte riktigt för mig!
Så det blir lite här och lite där helt enkelt.
Jag fick i alla fall tagit tag i alla fotografier som låg framme så nu sitter det massa mer kort på väggerna. Allt för att det skall bli lite hemtrevligare och inte lika tomt på väggarna.
Men tja, nu satte jag mig ner. Inte direkt en lysande idé. Luften gick ur mig. Nu måste man på något vis börja om. Hitta kraften och bara ... köra. 
Snart. Snart. 
Jag skall bara ... Plocka upp liten, laga middag och diska. Typ.
Ikväll är det onsdag och som vanligt så tar vi oss en sväng till Rosa Huset så LillaSkrot får busa av sig och springa lite. (och för att mamma skall få dricka lite kaffe och snacka skit)
Imorgon bär det av till Strömstad!
Hur ser Eran påsk ut? Planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0