Värmlandsbesök...





Sannalainens rum är nu ommöblerat och det ser både större och luftigare ut.
En ny vit säng finns det där inne med. Tack till M som skänkte den och tack till D som skruvade ihop den!
Mitt tålamod höll på att ta livet av någon om jag skall vara ärlig.
Funkar det inte direkt kan det lika gärna kastas från balkongen är oftast min åsikt.
Moget? Nej, verkligen inte! Jag håller med!

Den där D ja. Ja, han kom från Värmland igår. Helt jävla otippat. Efter ett telesamtal på kvällen där vi konstaterade att det vore trevligt att ses eftersom det är över ett år sedan sist resulterade i att han kastade sig på ett tåg kl 07 på morgonen och landade här vid lunch!

Storhandlande av grönsaker, fika på stan och pizza hann vi med innan vi kraschade hemma för kvällen. Med värkande fötter och armar som blivit en halvmeter längre efter att ha burit massa påsar.
Kvällen spenderades lagom lugnt med turer mellan tv, säng, dusch. Inte många knop och väl i säng somnade jag i loppet av fem minuter. Fantastiskt!
Vi får se hur länge människan stannar helt enkelt.  Det vet man aldrig.


Imorse knackade det på dörren halv åtta och jag svor för mig själv och förbannade byggjobbarna och deras jävla tider .. Men tji, fick jag. Utanför stog världens finaste Mirko och kom och kramades. Made my morning.
Han är saknad.
Får jag som jag vill så kommer han tillbaka ikväll!

Nu skall det färgas hår! Jag börjar bli gråhårig igen.
Måste vara Sannalainens fel! Jag lovar!
Världens lilla sötaste kan sannerligen vara ett ganska stort troll ibland ;) <3

Ha en fin fredag mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0