Dagens sjukaste...

-Varning for starkt innehåll-

Jag och Martina har någon form av bajsfetisch! Alltså. Att prata om Bajs.
När jag tänker efter lider ganska många av mina vänner just det fenomet.
Vi diskuterar det på msn och på telefon och denna Martina startade till och med en egen facebook grupp för Bajs.

I denna gruppen diskutera vi allt, lade upp bilder och hade olika diskutioner samt graderingar av Bajs.

Nu har det gått så långt att precis när jag satte mig på toa.. (och hade ganska ont i magen) så ploppade en tanke upp i huvudet på mig:
"Släpp spärren"
Och då var det ju kört...Jag började tänka på Martina och hennes graderingar och det som värre var.

Jag har sedan länge insett att jag inte kan tänka på henne när jag sitter på Toa. Jag får PRESTATIONSÅNGEST!!

Så nu sitter jag här med nästintill förstoppning och väldans ont i magen.
Buhu!


Men annars så mår jag bra! Jag lovar! ;)

SkitMartina <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahaha, förlåt! Hoppas det går bättre idag, ingen press:)

2010-05-13 - 08:11:16
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Hahaha, jag skrattade högt när jag läste det här så jag var faktiskt tvungen att läsa det en gång till. Du är så jäkla rolig vet du va? ;)

2010-05-16 - 10:06:20
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0