Det blir aldrig som man tänkt sig...



Planen var att jag skulle hinna både laga middag, blogga, duscha och plocka undan lite medan liten sov förmiddagsvila. 
Det blev inte riktigt så. Som vanligt. 

Dock står grönsakssoppan på spisen och puttrar och borde vara klar om en halvtimme. Perfekt lunch! 
(i mitt fall: frukost, middag, lunch!)

Hej, jävla ekonomi!


Men vi gör som vanligt: Vi skiter i alla måsten idag, äter lite lunch och beger oss ut i stormen. Vi får se hur länge vi pallar att vara ute. Det blåser skadat mycket.



Förövrigt hade jag besök igår. Nu ligger min själ i en blödande, pulserande hög på golvet och väntar på att någon skall läka den. 
Men det var värt det. Oh, så värt det! 
Jävla magiska, perfekta varelse!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Haha, det är ju inte så duktigt att kalkera dock :P Lite färg och tålamod är allt som krävs :)



Svarade på din kommentar i den skyddade så att ingen ser!



2010-05-10 - 22:15:40
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Tina (tiamiquilts)

Hej, kikar in och läser ikapp, ler fortfarande när jag ser bild efter bild på lilla fröken söt.

Önskar jag kunde uttala någon magisk formel så att du kan sova på nätterna.. det behöver du förmodligen.



Du är en underbar medmänniska, jag ser kärleken lysa genom alla bokstäver du skriver, kärlek till lilla tösen och till livet även om du en och annan gång är lite ur humör. ;-)



Stor VARM KRAM till er båda

2010-05-16 - 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0