Kvart i åtta!

Halv sju ringde klockan. Av någon märklig anledning. Jag vet inte riktigt varför jag ställde den så tidigt.
Upp kom jag i alla fall på något vis och nu slinker dagens andra kopp kaffe ner och jag kan höra hur det börjar vaknas till liv i rummet där min ängel sover.

Vi har båda fått en natt med välförtjänt sömn. Det i kombination med sol och en klarblå himmel gör det lite lättare att gå upp skall jag erkänna. 
Och en fin man på msn hälsar: Goodmorning Angel ♥.
Det är de små sakerna som räknas!
Helgen har varit fin men alldeles för kort. Lördagen var grå och kall och vi kom inte ut förrens det hade blivit eftermiddag. Men då tittade solen fram och vi fick i alla fall någon timme med luft och lek.

Söndagen Var helt fantastisk. Solen sken hela dagen och vi tog med kaffe ut och spenderade hela dagen ute med ett par avbrott för att gå hem och få i oss lite mat och blöjbyten :)
Perfekt var det!
Jag behöver väl förmodligen inte säga att kvällar och nätter har vigts åt den där mannen på andra sidan alla tusen sjöar. Det har varit fint. HAN är fin.
Gårdagen var allmänt trött. Både för mig och min ängel och vi spenderade några timmar ute efter dagis för att avsluta kvällen med bad, middag och målande! 
Min lilla tjej som börjar bli så stor!
Nu springer vi till dagis med kaffekopp i högsta hugg! 

Vi hörs senare mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tezz

ååh härligt Elin :)



Så söt och stor hon är Sanna.

Upptäckte att hon är såå lik en liten flicka på Kevs dagis.

Lite läskigt för jag vill nästan säga Hej Sanna till henne ;).



Ha en underbar dag finaste E!

KRAM Tezz



2010-05-04 - 09:43:21
Postat av: Tezz

Ah den klockan är så fin :)

De har erbjudanden hela tiden

jag köpte med 50% på valfri vara sen fick jag 100 kr rabatt då skicka ja efter lite andra saker på rea :)!!



Ja gud ja.. mina är ju superstora nu... kommer bli annorlunda att sitta med bebis igen haha :)



Ja blåelefant har mycket fint=)



Nu ligger jag med dessa envisa värkarna igen..

A tog med all tre barnen ut på promenad... ;)

DET uppskattas!!



Ska passa på att vila lite och ta en dusch..

kraaaaam

2010-05-04 - 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0