Fantastiska Lilla Mirakel... Du gör mig Stolt!

'


Kvart över sex ringde klockan i morse. Fasligt tidigt med andra ord. Fasligt trött nu dessutom.
Dock var morgonen bra och utvecklingssamtalet gick över all förväntan!


Mitt älskade lilla troll fick så fasligt mycket beröm. En glad och snäll tjej som är väldigt kreativ :)
"En liten solstråle som glittrar och lyser" Sade fröken.
Så grät hon lite. Och då grät jag med lite. 
Hon erkände att Sanna var en favorit just för att hon alltid var så glad och charmig och alltid hade lätt både till skratt och sång. Dessutom är hon alltid snäll med de andra barnen och kommer gärna och tröstar och kramar! 
Kommer det musik på är Sanna den första som rockar loss. Alltid! 
Mammas Charmtroll! :)


Jag förstår inte hur jag lyckats få en så fantastisk unge... Hon är helt enkelt sjukt perfekt om jag får säga det själv.
Och tja, gråter fröken så måste det väl betyda att det faktiskt inte bara är snack skulle jag tro ;))


Älskade lilla varelse ... Om hjärtat kunde brista av kärlek. ♥
Jag är så stolt över dig att jag inte finner ord. 
Mitt älskade Allt!
Det får nog allt bli någonting fint åt lilla älsk idag.. Kanske åka och titta på en ny vårjacka kanske? 
Den jackan hon har nu är för varm så hon behöver en mitt i mellan jacka!


Ta hand om Er alla fina... Snart är det helg!


Förresten.. kanske dags att slänga ut grillen på balkongen idag? Grilla lite korv?

Kommentarer
Postat av: Tezz

åååh underbart!!! :)

Du får ta åt dig lite ära med.. du är fantastisk som mamma!

Ses i sommar..hoppas jag.. för snart är sommaren häär.. vad jag längtar för nu känns det nära :)

2010-05-28 - 09:23:49
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0