Maj 6, 2010



Snart dags för sängen. Vi är inte riktigt vänner nu förtiden så det är onekligen lite svårt att släpa sig dit. 
Två timmars sömn inatt gör att jag i alla fall måste försöka!


Solen har lyst både igår och idag och vi försöker att spendera det mesta av tiden utomhus. 
Ljuvligt! 
Lite tråkigt är kanske att FrökenFin inte är något större fan av lekplatser vilket resulterar i timmeslånga promenader .. O andra sidan ett fantastiskt sätt att få prata .. Även fast det kanske är mest jag som pratar. Men vi visar, upptäcker och pekar och myser. Småpauser på olika bänkar och en mobil som spelar musik.
Sedan får vi inte glömma my all time love .. Den portabla kaffemuggen som HÅLLER värmen Hur bra som helst! 
Elin ♥ kaffe


Några andra planer för helgen finnes nog inte just nu. Vi tar det lite som det kommer.
Kanske blir det läge att baka lite mer bröd och fylla frysen ännu lite till. Allt som är färdigt är bra.
Dessutom skall det kokas grönsakssoppa och göras storkok med spaghetti och köttfärsås att frysas in. All good and ready to go!

Dags att vila ögonen lite. 4 timmar tills mobilen skriker på mig.
Skriker gör den förvisso inte. Den spelar ljuvlig musik ala "Amarillo by Morning - George Straight. Vilket är ganska mysigt att vakna till. Trots att jag 99/100 ggr inte ens förstår vad som sker när det plötsligt börjar väsas på kudden bredvid mig!

Sov gott älskade ni!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Var längesen jag kommenterade (även fast jag läst) så jag tänkte bara påminna dig om hur söt du är ^^

2010-05-07 - 08:53:56
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Såklart jag inte har! :) Jag har bara varit så fruktansvärt dålig på att läsa bloggar och än värre kommentera dom, det händer bara några enstaka gånger :/



Med mig är det bra! Hur mår du själv? :) Och du har väl också namnsdag idag, förresten? :D

2010-05-07 - 13:00:04
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0