Dagens:



Ge mig cigg, en kopp kaffe och håll tyst. Det är bäst så!


Dagens:

Dagens känsla
: Liten , bitter, ensam, lessen, less.
Dagens bästa: Ligga med Sanna och Mirko på en gräsplätt i Kungsparken och snacka hemlisar, äta godis och bara vara.
Dagens sämsta: Saker som skiter sig. Ständigt!
Dagens låt: Poets of the fall - sleep
Dagens älsk: Mirko och Juha. Mirko för kramarna, närheten, förtroendet och att vi kan prata utan ord. Juha för omtanken, ärligheten och sällskapet!
Dagens väder: Den sista sommardagen.. blå himmel, varma vindar och en strålande sol. Stjärnklar natt.



Dagen har varit knepig. Kluven, bra och dålig.
Började bra och slutade skit.
Jag är bitter och känner mig ensam.
Jag kommer dessutom förmodligen dö ensam med ngn jävla katt i släptåg.. ännu bittrare än nu.
För jag känner då rakt ingen som tänder på tjocka, trasiga singelmammor.
Förrutom ev. okända snuskgubbar och negrer då. Men dom räknas på ngt vis inte.

Well.. jag hoppas ni har så jävla kul därute.. eller faktiskt.. så gör jag inte det.
Mest vill jag bara be hela världen dra åt helvete.

Tack gode gud för den underbara bäbisen jag fått annars hade jag inte orkat.

Jag mår faktiskt skit och jag vill inte vara med längre.

Och nej, säg inget. Det behövs inte. Jag måste bara få ventilera lite!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja men visst är det så! "Man(han) saknar inte ko´n förrän båset är tomt."



"Det är aldrig försent att bli homosexuell!"

Ha ha! Ytterligare ett minne som aldrig tycks tyna bort, trots att en plats på ålderdomshemmet är nära.

Love to love you!



Ingen bitterhet kvar idag hoppas jag...-blänger på-

2008-08-30 - 08:08:28
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0