Möblera om och sånt...

Mitt liv håller en stabil fart på ungefär x2000 fart. Det blir många lugna stunder och skönt är det egentlgen.
Vi är mycket ute om dagarna och träffar folk, fikar och strosar runt.. ofta utan varken mål eller mening. Men det är mysigt.
Är vi hemma kantas dagen av städning, gos och försök till att hinna med det som är mest basic.. äta, duscha, bajsa.
Men jag vet inte.. just de tre sistnämnda är sorgligt nerprioriterade allihop! Det känn som att så mycket annat är viktigare.

<-- Nya soffan. (begggnad dock)
Igår ämtade vi "nya soffan" oc möblerade om i vardagsrummet.. efter mycket bök och lite svärande fick jag iaf ihop soffan och allt det andra på plats...men typ Aj, min rygg?

Om man drar en kort uppdate av veckan så ser den ut ungefär såhär:

Fre: Hade en stressig morgon med Liten innan vi begav oss till Strömstad. Fick skjuts med Martin och slapp böka med tåg. Tack snälla! Ankom Std och fikade med VackerC och lilla sötC. (Och patrik). Kvällen spenderades på mammas soffa med skaldjursmiddag. Mums!

Lör: Småhandlade lite mat, ett par mysbyxor och en myströja. 200 :- det tackar vi för. Det är väl ungefär det enda jag köpt sedan mitten av grav och då var det typ två linnen.. Nej, jag är varken rik eller gillar affärer. Hade en slappdag där jag låg och lästa och mamma var ute och promenerade skrutt.

Sön: Åkte hem till Gbg igen..åter med Martin och tillbaka till civilisationen. Lillälsk fyllde en hel mnd och jag undrar försökräckt vart all tid tar vägen?! Skall det verkligen gå såhär fort? Städade, fixade och donade i lägenheten. Tog en kvällspromenad till affären så lilten fick lite luft!

Mån: Fikade md Tina i Angered och gick och småhandlade lite på Edels och Ica. Dock kass ekonomi så det blev inga utsvävningar denna gången! Juha kom vid 17 och stannade tills  natten och vi snackade massa strunt och drack kaffe och hade allmänt trevligt..

Tis: Var på Bvc med skrutt och hennes kurva skjuter rakt i vädret. 4900 och 53 cm. Mammas stora tjej!
Träffade Zodic för fika och middag på Burger King.  Hej nyttighet :s Kaffe på maten tog vi på Åhlens och en liten sväng på Shock blev det oxå. Liten fick en Misfits pin att ha på vagnen. Hon blev så nöjd så :p
Helt appropå inget träffade jag upp Jocke, Thomas och ett par vänner till dessa så vi fastnade i stan och lyssnade på ngn "abba" konsert på kungstorget medan vi satt och "dansade" lite på en uteservering jag och Sanna och de andra.

Ons: Pantade och handlade och väntade in Juha som kom på eftermiddagen. Hade tänkt dra oss till stan men med tanke på vädret stannade vi hemma på balkongen med kaffe och cigg och tittade på regnet och åskan och avslutade kvällen sent med päronsplit.
Han hade dessutom med sin laptop som jag får låna eftersom min är nära döden och jag är arg på den. Är evigt tacksam och vet inte hur jag kan tacka honom ordentligt?! Snälla fina han!!

Tors: Hälsade på, på praktiken.. fick paket av Anne-Maj till. Tuff body och svarta byxor och världens finaste kort ..som jag skall lägga upp ngn dag! Åkte till stan och träffade Mirko m.fl.. Hade en underbar kväll i kungsparken! På vägen hem träffade vi LitenLina..Sanna var söt och kräktes lite på henne.. hoho. Stackars lina som var tvungen att gå på krogen och lukta skunk :p Men Sanna var nöjd :)  Stannade och pratade ett tag och även Martina träffade vi.. Och även Martina som inte gillar barn tycker Sanna är fin! HA! Eat it! :p Var hemma sent och det var inte spec. skoj att gå upp mitt i natten igen för att mata..men synden straffar sig!

Fre: Körde runt och flyttade soffor. Möblerade om vardagsrummet och monterade nya soffan. Hade besök av lilla familjen alexandra, even och oliver och sedan kom Maria med lilla dottern och mat.. Hur mysigt som helst. Lagom lugnt och fint för en fredag. En kvällspromenad blev det även innan flickorna åkte hem till sig.

Lör: Väntar på besök från Jen.. vad som sker är dock osäkert.. ikväll är man bjuden till Kungsbacka och fina pojkarna. Saknar dom så det vore fint!

Sön: Hemligt uppdrag med Maria.. men om det är lyckat lovar jag att visa upp det snarast : )



Nu är det en blöja som ropar misstänker jag.. och jag lovar att skärpa mig med uppdateringen!

Ta hand om Er och hoppas ni har en lika fin helg som mig!

Tack till ÄlsklingsNenny för all fin musik! ♥

Kommentarer
Postat av: Jen

Naaw, vad fint det blidde! Me happy!



Du har då en hel del att pyssla med på dagarna,

otroligt att du orkar och hinner med allt...

Här gnälls det på jobb, hundar och sambo..ehh..

ska då inte klaga märker jag.



Love!

2008-08-16 - 13:22:13
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0