And it never stops!




Röker du ?
  Jodå, det har väl blivit så tyvärr.
Snusar du ?  Bara när det bjuds.. eller jag snyltar.
Skolkar du ?  Endast från livet, plikter och ansvar ibland?!
Gör du frukosten själv ?  Både till mig och Sanna faktiskt.
Har du suttit i rätten ? Nej, jag är laglydig med laglydiga vänner?!
Har du slagit ner någon ?  Jag har knäckt ett näsben om det räknas.. och ett finger. ehm.
Har du pussat någon av samma kön ?  Jag pusssas när det passar oavsätt dingel eller inte?!
Har du varit på strippklubb ? Jajjemen, flera ggr! Jag har tom blivit erbjuden jobb två ggr. Behöver jag säga att jag tackade nej? hoho.
Vad gör du när du blöder näsblod ?  Lutar huvudet bakåt och väntar på att det skall gå över eftersom jag sällar har papper till hands,
När grät du senast ? Igår när jag tänkte på vad vackert ett dop kan vara, Ja! Jag är hormonell! :p 
Vem kan du prata om allt med ?  Var sak har sin lyssnare?
Har du solglasögon ?  Nej, jag ser mongoloid ut. Värre en vanligt!
Skriv en mening på engelska ?  Men hallå, orka?
Vem pussade du senast ?  Sanna om det räknas men annars Björn.
vem kramade du senast ?  Min VackerC.
Vad är din högsta önskan just nu ?  Att Sanna får vara frisk och att mina räknininar försvinner puts väck!
Vad heter den hårspray du använder ?  Jag kallar sånt för fåfänga!
Vem gillar du ? Too many to mention.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ?  BabyBlått Ior nattlinne.
Har du string på dig just nu ?  Nej. Eller vill du kolla?
Har du bärbar data ?  I wish!
Är du blyg ? det blir bättre och bättre. Orka vara blyg? Fast jag har telefonskräck dock. 
Vad tänker du på just nu ?  Paprikachips, cigg och en bok i soffan? Ge mig!


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar ? Tja. jag föredrar att dom har alla kroppsdelar faktiskt!
Bruna,blå eller gröna ögon ? Ögon duger bra för min del!
Långt eller kort hår ? Långt eller rakat såvida dom passar i det? 
Lång eller kort ?  Längre än mig.. (dock kallas ju jag pygmè så..host..)
Charmig eller rolig ?  I want it all?
Röker eller snusar ?  Båda tack?!
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Defekter, missbildningar och sedan om det finns ngt innanför pannbenet! (Är dock sällan allt det klaffar på det motsatta könet)
Hur stor betydelse har kläderna ?  Han får ju inte se ut som en tönt!
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ?  Jo.
Gillar någon annan dig just nu ?  Hur skall jag kunna veta? Jag är ivf både ensam och singel så det talar väl för sig?

HAR DU
Blivit kysst ? Ja.
Stått på scen ?  Jodå. Huvudroll i en skola med 600 elever. Hur många föräldrar det var vet jag inte.
Varit med om en bilolycka ?  Ingen större, ingen allvarlig.
Klättrat på berg ?  Vem har inte det när man var liten?

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ?  Kallt.
Blått eller rött ?  Blått.
Regn eller snö ?  Snö! Metervis med snö!
Ull eller bomull ?  Bomull.
Rosor eller tusensköna ?  Rosor.
Vår eller höst ?  Höst.
Historia eller vetenskap ?  Historia.
Matte eller engelska ?  Engelska.

ÖVRIGT
Svär du för mycket ?  Jofan.. Eller jo, alltså.. det inträffar väl.
Vilken låt lyssnar du på just nu ?  I kissed a girl - Katey Perry
Hur ser ditt skrivbord ut(till datorn) ?  Pyttelitet med en pincett, ett kuvert, musmatta och själva datorn/musen.
hur är vädret just nu ?  Grått, tokregn och mysigt!
vart skulle du vilja åka ?  Thailand.. Eller möjligtvis Strömstad och leka med Vacker.
vill du ha barn ? Tack, men det är mer än nog med en! ^^
isf vad skulle dom heta ?  Sanna Christin heter hon. Blir det fler blir det helt klart en Tarzan.. eller en Ruth : )

SENASTE SOM DU
träffade ?   Martin när vi åkte från Std.
pratade i telefon med ?   Min sjukling Emma.
sov tillsammans med ?   Förrutom Sanna? Björn.



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Allt bra med er? Fungerar nätterna och amning och så ? nyfiken Längtar SÅ tills vår lill* vill kika ut.. exakt 100 dagar till BF idag, 3 månader alltså.. måtte det gå fort :P



kram

2008-08-10 - 18:27:40
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: GuppyFisk

Usch då.. Kolik är mindre roligt ju.. Stackare.

Tack för dina ord, känns lite lugnare nu. Med vikten menade jag att det är en massa snack om att det inte är bra för barnet om man själv är överviktig. Samt att förlossningen då blir tuffare. Jag vet ju inte.. Är ny inom detta ju :)

Hoppas att kvällen och natten för dig blir lugn och skön..

Och pussa den lilla sötsaken från mig med :D

Kram

2008-08-10 - 23:04:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0