Me Velly happy!



Den här dagen har varit hur bra som helst!
Det är länge sedan jag hade en sådan dag nu. En dag där faktiskt saker och ting har gått helt och hållet min väg.
Känns underbart!

Var uppe tidigt som vanligt.. kaffe, frukost.. Ja, det där vanliga ni vet ..
Sedan ringde jag soc.. som jag som ni redan vet bråkat med någon vecka.. Och får ett positivt besked.
Kommer få 1500:- på Onsdag.. och från att tro att jag inte kommer ha några pengar alls denna månaden så kommer jag ha massa.. Eller ja, iaf så att jag överlever!! Hur skönt som helst!
Och dom kommer betala mina mediciner.. (sprutorna efter förlossningen)

Efter detta fick jag oväntad energi.. förmodligen ngn form av glädjerush..
Fick städat en hel del av sådant som man inte städar så ofta.. micro, lådan under ugnen, plåtar, hyllor.. Ja, ni vet..
Skönt att få gjort då jag såg att det var väldigt länge sedan sist. *host*
Sedan ringde söta Sofie och vi bestämde att hon skulle komma hit.. sagt och gjort.. och vi åkte och badade :)
Eller ja, Jag badade! Haha. Hon var en liten badkruka!
Men väldans trevligt hade vi och fick snackat lite strunt och hon fick kamma mitt hår! :p

Väl hemma ringer tele.. Jocke:
"Kan du gå och ta ett kort på din kran?"
"Haha. Ursäkta?"
"Ja, ett kort på din kran i köket?"
"Eh, jovisst.. men ehh.. varför då?"
"Ja, du skall ju få våran bänkdiskmaskin"

Wohoooo! Lycka!
Så dom kom hit, installerade diskmaskinen, fixade mitt avlopp, mina lösa kontakter, min toasits, bytte kontakt på min lampa.. (så jag efter 3 mnd har ljus i vardagsrummet) och säkert ngt mer som jag har glömt!
Vad skulle jag ha gjort utan dom?
Helt, helt underbart!

Dom åkte för en timme sedan och nu tänkte jag snart hoppa in i duschen och duscha av mig sjön som sitter kvar och sedan hitta sängen.. Det har varit en lång men helt underbar dag!!

En sådan där: Göra Elin glad dag!
I wish there was more of those! :)

Ta hand om Er och ha den finaste helgen!

Vad skall Ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Michis

Åh, vilken härlig dag du haft!



Vi måste åka och handla, upptäckte just att mjölken var slut. Sen ska min sambo få skura badkar och ugn... Hm. Ska nog ta och hitta på något roligare också förhoppningsvis! :)

2008-07-05 - 10:22:52
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0