Mvc ... 25 dagar kvar!

 
<-- Favorit i repris på Herr Greger som helst vill ligga PÅ mamma och titta tv :)

Måndag Morgon!
Det säger sig väl egentligen självt? Jag tror inte jag behöver förklara det så mycket närmare!
Crappy day!
Eller egentligen så har jag sett fram emot den här dagen men just nu hade jag mest velat ha ett skott i pannan!
Jag känner mig redo för slakt! (såvida jag inte hade haft det där miraklet därinne)

Tack mammas älskade lilla monster därinne för mensvärken från helvete! Jag lovar: Om det här är ngt sorts straff så lovar jag att bättra mig på alla vis du vill! Vill du ha glass, godis, leksaker, pengar? Jag ger dig allt! Bara var lite snäll här nu ett tag! YNK!

Har nämligen ett möte med en syokonsulent klockan elva i storås men just nu vill jag mest lägga mig ner och gråta för jag vet inte riktigt hur jag skall orka gå ända dit..*suck*
 Men det skall onekligen bli kul att diskutera vad som behövs framöver för min skolgång!! Vilka krav som ställs på de olika utbildningarna och så. Men jag uppdaterar mer om det när jag kommer hem!
Sedan måste jag vänta i stan eftersom jag har möte på Mvc kl 15. Nej, mina vänner ... idag tycker jag inte om måndagar!!
Och kolla att lillskrutt lever och mår bra därinne känns nästan onödigt eftersom han just nu sista veckan har varit världens mest aktiva unge! :) DET är dock hur underbart som helst! <3
Och det är klart.. Jag vill Alltid höra hans hjärtljud, och det skall bli skoj att veta om han fixerat sig eller inte! Det borde väl onekligen vara dags snart? Jag bara önskar att det låg lite närmare.

Nåväl... Ha en fin dag mina vänner så uppdaterar jag i eftermiddag!

25 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Jen

Fy fasiken vad lik han är Leo. Ständigt snooza på mammas mage,rygg eller i ansiktet. Charmtroll man har!

2008-06-18 - 19:28:55
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0