Såhär såg dagen ut:

Dagens:

Åt frukost med Herr Greger och tittade på tv.

♣ Läste ut Malin på Granlunda nr 19 .. påbörjade nummer 20.

♣ Lånade sopnyckel av grannen eftersom min är borta och fick slängt 8 påsar skräp eftersom jag började röja ur kökskåpen med glas, mat och allt vad det hette igår. Duktigt.

♣ Gick och handlade ..Det var dock en högst otrevlig upplevelse då jag har ett ligament i magen på höger sida som tydligen är för kort med tanke på grav och det gör sjuukt ont ibland när jag rör mig för mycket (vilket jag sällan gör) så det blev vilopaus två ggr på en väg som normalt tar fem minuter och gå.. handlade kallsvettig och illamående och tog mig så fort jag kunde hem igen!

♣ Delade på en päronsplit med Herr Greger och började läsa Malin på Granlunda nr 20.

♣ Diskade, städade kattlådan, dammsög, gjorde iordning hyllan med de nytvättade nallarna i sovrummet. Mysigt!!

♣ Lagade mat... pytt i panna och vitlöksbaguetter. Mums! Tittade på Mona Lisas Leende på tv3.

Läste klart Malin på Granlunda.

♣ Och nu sitter man här och pratar förlossning med söta Tezz och känner mig kanske inte lugnare.. men kan iaf prata mycket lugnare med henne än med bm!! Tack ängeln!

Dags att sova.. Det har onekligen varit en .. ehm.. spännande dag. Not! :p

//E... som är lite arg för att man inte får lägga upp bilder :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0