Sängen kallar...

Det här har helt klart varit en fantastisk helg. Den bästa på jag vet inte hur länge.
Ikväll lägger jag mig med ett leende på läpparna.
Jag skall berätta allt för Er imorgon och förhoppningsvis lägga upp kort om jag får några. Både Josefiin och VackerC fotade nämligen ...
Men just nu är det sent, jag är sjukt trött och mitt besök har ganska nyss gått.


ÄnglaFiin, VackerC och Herr H... Ni är vackerhet i en trasig värld! Kärlek!


Och "Cicci" ..vem du nu är?! Du är kanske inte den jag trodde?
Det jag skrev om att bloggen skulle vara barnvänlig - Det var ett skämt! Självklart får ni skriva hur många snuskiga ord ni vill, om ni vill ... Eller om knark! Eller vad Ni nu behagar!


Jaja.. dags att sova!

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Jen

Yeah! Fritt fram, i like! :D

Skynda nu berätta om den fantastiska helgen darl.

Jag vill höra något uppmuntrande! -mju-

Love

2008-11-17 - 23:20:25
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0