3 little things...

3 saker jag skäms för:
1: Att jag i ngt berusat stadium öppnat dörren i bara förkläde.. (och glömde byxorna..och trosorna *host*) Poor Guy!
Han är förmodligen fortfarande traumatiserad! ^^
2: Att jag är för känslosam. Stäng in, stäng ute, stäng av Elin. Du behöver inte visa världen allt!
3: Att jag trots mina 25 år kan vara sjukligt ansvarslös så länge det drabbar migsjälv och att jag på detta vis lyckats bränna endel broar.

3 saker jag är stolt över:
1.  Sanna - Min vackra dotter, mitt perfekta barn. Mitt allt!
2.  Att jag överlever på trots av existensminimum varje månad. Det är en Kamp, men det går!
3. Att jag har blivit erbjuden jobb som engelskalärare för flera år sedan i Thailand. Varför valde jag som jag gjorde?

3 saker jag vill göra år 2009:
1. Fortsätta plugga, få bra betyg och känna mig ikapp och intresserad.
2.  Skaffa fler piercingar och en ev. tattoo. (Eller helst fler)
3. Få en ny lägenhet, börja om och skapa ett nytt och tryggt liv för mig och lillhjärtat.

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:
1. 10 juli - Den största dagen i mitt liv - Älskade Sanna kom till världen 08.21 på Östra Sjukhuset.

- Det fanns egentligen inga andra dagar värda att nämna. Det har överlag varit ett väldigt knepigt år.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1. Kaffe - i hinkar och spann.
2. Datorn - mitt sociala liv, min skolgång, mitt allt försvinner utan denna kära burk. (nästan)
3. Musiken - Den hjäper mig att andas.

3 personer jag avundas:
1. Josefiin - För att hon är en sådan där stark, underbar människa som jag egentligen vill vara.
2. VackerC - för kärnfamiljen och det perfekta livet.
3. Pyr - För att hon är så jävla snygg.

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:
Dom som vill gör, dom andra struntar i det helt enkelt : )

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Hallå jo vi fick hem Niko för ett par dagar sen :P vet dock inte varifrån, sambon som sköter det :P

2008-11-09 - 00:38:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0