Gammal Kärlek rostar aldrig?


Ibland så blir man vansinnigt genomlycklig.

En gammal vän.. flamma.. vad skall man kalla honom? Han är speciell.. Väldigt speciell.
Jag var kär i honom i väldigt många år. Han är en blond, blåögd ängel med fin musiksmak, varma händer och sjysst stil.

Och just nu är jag så himla förvirrad att jag inte riktigt kan formulera mig...
Han betydde så himla mycket.. det var så intensivt. Det skedde så mycket...där under några år.
Jag skrev några dikter.. jag kanske letar upp någon och lägger in dom här...

I alla fall .. jag hr försökt att glömma. Dom som känner mig vet att .. Han är svår att glömma. Det har tagit tid.. flera år.
Men plötsligt sade det .. Pling.. på msn.. Och där var han för några dagar sedan.
Och vi pratade.. och pratade.. sedan var jag tvungen att åka..

Men idag hördes vi igen.. pratade ngn timme ., så skrev han ngt om att gå.. Jag slängde lite smådesperat in mitt nummer eftersom jag vet att han kommer till stan nästa helg.. och tyckte att .. ring om du vill när du kommer hit..
Det tog ca 30 sek .. så ringde det..
Jag dog nästan..

Eh ..eh.. hej?
Och det jag trodde skulle bli ett stelt, konstlat samtal blev .... ett helt underbart samtal fyllt i skratt, lite nostalgi, lite känslor och lite annat. Det kändes hur bra som helst.
50 minuter senare hade han ett galet ex på halsen som inte gav sig så han var tvungen att svara efter att ha klickat henne ca 20 ggr.. men ja.. Det är ok.

Han kallade mig inte blåmes... men det var vackert i alla fall!


Kommentarer
Postat av: lina

Åh, det är en sådan bra känsla! Att vara småblygtkär även om man inte vet att de blir något eller så men bara för den stunden liksom :P

2008-11-15 - 18:33:20
URL: http://linanicos.blogg.se/
Postat av: SagoElin

haha.. jag vet inte varför ja skrattar men det kanske beror på att jag sitter i ditt teverum o du dregglar i sängen puss

2008-11-16 - 02:44:44
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: Lina

åååh va mys!!! Och va fint du formulerar dig.. blir ju alldeles rörd här, med morronruffs o allt. :)



Hoppas du får en underbar dag vännen - det är du värd! massa kramar

2008-11-16 - 07:20:20
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

man kan vara överviktig och ful och sen kan man vara överviktig och söt.

Jag tycker du är det sistnämnda, du ser väldigt bra ut för att vara överviktig.

Själv ser jag ful och hemsk ut, jag passar inte alls att vara överviktig. Så jag är väldigt deprimerad och har ångest över detta.

Ska ta kontakt med VC imorgon och se om jag kan få medicin så jag lättare kan gå ner i vikt.

2008-11-16 - 13:43:20
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Lasse är Gud!



Eller... jag är så icketroende man nånsin kan bli, men hade jag trott, hade jag trott på Lasse!

2008-11-16 - 22:50:41
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0