Nu är det dags för Fredagsmys!

...älskade J...♥


Idag kommer Lillfisen hit och tar ett glas vin och kollar på Idol.
Och äter chips. Trots att jag egentligen har slutat. Igen!
Men vafasen.. det är fredag, jag är redan tjock och ..och .. vad fasen, helt enkelt!

Kanske landar det en fin man här ikväll oxå.. För en liten stund.
Vackra han.
Det känns väldigt, väldigt konstigt det här! Mysigt och fint... Men konstigt!

Jag är fortfarande sådär fanatiskt kär i Melissa Horn och lyssnar på hennes musik om och om och om igen.
Jag berörs lika mycket varje gång!
Hon är fantastisk!

I övrigt har jag börjat rensa i mina kontakter igen. Gallra, sortera bort, börja om!
Få men nära skall vännerna vara. Det finns ingen mening med hundra ytliga bekanta!
Jag har varken tid eller ork!



...↑...

Det HÄR lilla hjärtat har matvägrat i tre dagar nu och jag börjar få smått panik!
Lite smörgås och kiwi är Inte tillräckligt helt enkelt!
Välling, varm mat, frukt.. Allt går bort! -suck-

I övrigt är hon pigg och glad som vanligt om man bortser från igår kväll då hon var hysterisk fram tills elva och somnade i min famn..
Min älskade lilla Skrotefia!
Jag längtar Sååå tills hon kan prata och säga vad som är fel/vad hon vill!!

Vad ger Ni era barn när Dom matvägrar?? Några universaltips?


Nej... Nu blir det att åka och handla lite på Ica inför fredagsmyset med J och träffa Thomas och få min Nya mp3 spelare! Hurra!
Jag har varit så handikappad utan musik i öronen!

Nu har jag dessutom ingen anledning att inte ta itu med mina promenader heller!
Bra Elin!


Vad skall NI hitta på i helgen??

Kommentarer
Postat av: Joanna

Anton matvägrar smått han med, han tar någon tugga sen vill han inte ha mer. Suck. Men välling vill han ha iaf, så det får han. Och smörgås duger också. Det äter han glatt.

Men han håller på att få en kindtand, eller minst en, så hans matvägran kommer väl därifrån, hoppas jag.



I helgen ska jag försöka hinna med lite nytta. För sambon är ledig denna helgen :D Sen jobbar han två helger i rad :/

Idag håller vi på att flytta om lite möbler, och försöker få lite bättre ordning.

Sakta men säkert!!



Saknar dig!

Jag fick en sån lust att någon gång sätta mig på tåget och åka och hälsa på dig, får man göra så?



*kramar massa på*

2009-12-04 - 13:47:22
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Tezz

Jobbigt med matvägran.. kräm med mjölk? yoghurt? något lite salt kex kan få igång aptiten... vad som helst är bra så magen kommer igång och hon känner hungern igen..

2009-12-04 - 16:18:33
Postat av: Martina

Sex är ju ett universalbotemedel men hon får vänta med det i nästan 13½år,tills hon fyllt lovlig.

2009-12-04 - 19:22:19
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Emily

Mysigt att du har någon som kommer och myser, det behöver vi alla!



Beträffande hennes matvägran så vet jag precis hur det känns. Dock så har jag lärt mig att barn svälter inte sig själva, det äter de dom behöver och ibland är det mindre och ibland mer. Du ska se att hon tar igen de snart!



kramar

2009-12-08 - 11:56:49
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: tiamiquilts

förr i världen rekommenderades gräddglass till barn som matvägrade. då får de i sig det de behöver näringsmässigt

2009-12-15 - 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0