Dagens lycka är gjord!



Ja, jag bjuder på min adress.
Jag tror inte ni kommer stå utanför i alla fall ;)


Dagens lycka var ett riktigt brev!
(Jag fick ett riktigt brev med frimärke på Nenny)

Ja, ni vet... Ett handskrivet brev som det doftar värme och omtanke av direkt när man tar upp det från hallmattan!
Desutom var det nog Sannas första handskrivna brev oxå! -ler-
(om man bortser från hennes paket såklart)

Brevet var från min söta vän Cicci i Strömstad.
Det var ganska länge sedan vi brevväxlade nu... Jag vet faktiskt inte riktigt varför det tog slut... Jag antar att vi fick jobb, jag pluggade samtidigt.. Man hade ingen ro i kroppen.
Men nu banne mig skall här skrivas brev.
Det finns nog inget mysigare skulle jag tro!

Medan jag läste blev jag allt varmare och gladare...
Men slutcitatet fick mig faktiskt att fälla en tår... eller tre kanske.
(Ja, jag skyller fortfarande på hormonerna...)


"Vänskap är när man delar med sig utav sina "knyckta" varmkorvar"


Tack Cicci för alla minnen vi delar.
Utan dom skulle en stor del av mig försvinna!

(I want you in my lägenhet)

Kommentarer
Postat av: Jen

Wow! Ett riktigt....

Sådant har jag bara sett i filmer. :D



Jag kom dock över våra gamla dagböcker häromdan i samband med städning -host-

Det vore skoj att skicka till dig! :)

Minnen, minnen!

Love

2009-02-20 - 20:47:33
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0