Utmanad

Jag blev utmanad av Ina.


OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 23.32
2. Namn? Elin-Carina Christin
3. Vart bor du? Lövgärdet, Ghettot, Angered.
4. Hur många barn vill du ha? Har ett ... men två vill jag nog ha.
5. Vill du gifta dig? Drömmar är vackra men i sanningen.. Nej, förmodligen inte!
6. Har du ätit sushi? Ja. Och det är sunkigt, dallrigt, dött och kallt. Urk.
7. Favoritglass? Piggelin! Piggelin är botemedel mot allt! Speciellt Bakfylla!
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Vadå? Skall man ha Mat i dom skåpen? Men nej. Inga flingor.
9. Humör? Lite stressad, liten och trött.


FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, men väckt. På kungstorget. Av en pikétbuss. *host* Mitt på dagen. Det var ..dumt...
2. Har du en hund? Nej, men det hade varit mysigt. Jag skall skaffa när jag blir vuxen!
3. Sover du helst själv eller med någon? Att sova sked är magiskt. Att sova ensam är ...kallt?
4. Tror du på spöken? Ja. Både mina egna och andras!


SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Ja! Ungefär 6 cm. Jag vill nå dom översta hyllorna i skåpet! Det är tröttsamt att få blåmärken på smalbenet efter att man lekt klätterapa!
2. Skulle du vilja väga mer? Är det du eller jag som låter nu? Dumhuvud!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Njae.. Helst ryggkli .. men om inte så ok då ^^


KAN
1. Kan du röra på öronen? Ehm jo, jag vill tro det. Men alla bara skrattar åt mig. *suck*
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej. Min tunga är inte lång men bra ändå!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Hur skall jag se det?
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Kan jag ringa upp dig när jag kommer ut ur tunneln.. Jag hör dig nämligen ganska dåligt just nu!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Absolut! Det är bara skönt!
6. Kan du va på en fest utan att dricka?Ja, men jag förstår inte meningen!
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja! Alltid!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Men hallå .. tjockis! Nej!
9. Kan du suga? Haha. Är jag rätt person att fråga? Eller jaha.. ni kanske pratar om någon annat nu? :o
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jepp! Jag är otroligt ekonomisk. (snål) Oftast!


HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det var det här med mottagningen igen...
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Det har nog skett...
4. Har du någonsin haft sex med någon? Vissa har till och med lämnat avtryck Under huden.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ett flertal gånger.
6. Har du varit full den här månaden? Hm... nej?
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja, lite kanske. Jag är så trött :s
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej. Jag har ju inte gått och lagt mig ännu?!
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ha... Ni skulle bara veta .. men jovars.
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ha.. 3-6-12 .. Jodå...
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Det oxå ...12 år skillde det.
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Inte bara en gång heller. Men o andra sidan hade man kanske kunnat vara lite mer diskret eller haft lite fler hänsynsfulla vänner ^^
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Tja.. jo.. Det kan väl stämma.
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Vad är poängen med det då?


Jag utmanar:

Dom som känner sig manade helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0