Wake me up before you go...



Hiss-Kort.
Ny piercing i läppen, mp3 och tofsar.
tjockis!



Men pip och gnäll. Här behövs då rakt ingen valium!
Trött som en överkörd spade. Jag vill sova, sova, sova. Jag hinkar kaffe och försöker komma till liv.
Men har det inte funkat efter fem stora muggar så lär det kanske inte funka alls?
Kunde såklart inte somna inatt utan klockan blev lite efter fem.. och knyttet var uppe halv åtta...

Ikväll blir det en tidig kväll. Banne mig! Måste, måste, måste!
Fast det är klart.. så säger jag nog varje kväll. Men som sagt, Ikväll!

Thomas var här med Sannat matstol igår. Herregud, vad bra hon åt i den idag. Massa gröt.
Hur skönt som helst att inte behöva ha henne som en liten ål i soffan. Det var lixom lättare när hon var mindre :)

Well.. förmodar att hon vaknar strax och då blir det mat och påklädnad sedan beger vi oss ut i regnet för frisk luft, promenad och handlande så jag kan baka bröd.
Min frys ekar. Igen.
Skitpengar!

Nåväl.. hoppas ni har en fin dag mina vänner!

Gör nu inget som jag inte skulle ha gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0