Småslapp söndag!



Dagen har varit ack så lugn trots att Liten varit på ett ganska gräsligt humör..
Hon har varit lite ostabil i sovandet efter sjukdomen som härjat nu och hamnat lite ur rutin och somnat för sent samt vaknat för sent .. så idag var det inte mycket sovande alls på dagen och stackars lilla var så trött..
Men det gav resultat och idag var hon i säng kl 20 som det skall vara ..
Älskade unge, hon är nog den roligaste jag vet!

Dom ögonen kan charma omkull en gråsten!!
Hur står man emot??
Jag tror onekligen jag kommer behöva en del tips just där!

I övrigt var ute som vi sade mellan välling och frukost... Våra, eller ja, mina steg förde oss till .. tadaa, utegymmet..
Så liten lekte runt lite med sina leksaker medan jag försökte aktivera mig..
Dock var det inget skoj alls att leka ute idag när man var så trött som hon så det blev ganska fort till att gå hem igen..
Om vädret är bra så går vi dit imorgon igen!

Sedan blev det ett par turer ut till under dagen.. hälsade på Tina en liten sväng och en liten sväng till lekplatsen..
Men såklart så började det spöregna och det var bara att gå hem!

Dock fick jag burit ner massa skit i källaren och det börjar att arta sig i mina skåp. Hur skönt som helst.. Nu är det köksskåpen som står på tur...
Sluta var så jävla nostalgisk och släng skiten Elin!

Nu blir det sängen.. Har varit trött i hela dag. Jag förmodar att det är vädret!
Imorgon blir det in till stan och hälsa på Carina och kanske träffa Maria en liten sväng som nyss kommit från sjukhuset!
Hon har varit saknad!


Ha en fin måndag på Er....

Och ang. vikten.. ännu lite minskning...

Ni med lösenord kan kika Här ;)

Kommentarer
Postat av: emily

stackars liten då! Hoppas hon är tipptopp idag efter en lång natts sömn!

kramar

2009-06-08 - 11:18:03
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Lina

Med badanka i munnen som hon fått av mig :P

2009-06-08 - 20:31:03
URL: http://schess.blogg.se/
Postat av: queen

får jag lösenord? ser på

2009-06-12 - 21:59:34
URL: http://marieelisabet.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Hörru, var har du tagit vägen...? :(

2009-06-28 - 03:40:37
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0