Barnkalas och helgupdate!




Helgen har gått fasligt fort för en gångs skull och jag vet inte riktigt hur det gick till!
Fredagen var lugn och mysig med massa gos och bus på kvällen.
Infomötet på Ams var ungefär lika givande som vanligt i stil med: "Glöm inte att skriva adressen till jobbet du söker längst upp i högra hörnet" Eller "Är du gammal kanske du inte behöver skriva din ålder"?
Alltså... tror dom möjligtvis att man är lobotomerad?
Jag slutar aldrig att häpnas!

Lördagen kom med dunder,brak och barnkalas! Paulina fyllde fem år och det firades i 4 hela timmar!
My god, det var hårdare än vilken fylla som helst ;)
15 vääldigt energistinna barn fulla av socker, bus och ljud kan man säga!
Men det var dock ett väldigt trevligt kalas och Lilla Skrots min när hon för första gången fick äta riktig glass var obetalbar!

I´ll show ya some pictures ...




På kvällen kom finaste Jenny hit vid 18 för att passa Sannisen medan mamma var borta några timmar och lekte.
Bland annat med mannen som ger mig det där jävla fjärilsfladdret!
Det var otroligt mysigt...
Hemma tidigt och pigg imorse.. Och tur var väl det .. Söndagar har en tendens att vara långa.. Ibland.
Denna söndagen har varit Extremt lång! Tack och lov hade man Jenny och lillfisen att gosa med och roas av i alla fall! Sedan på började jag projekt städning..som jag kom ungefär halvvägs i .. -suck-
Sedan var det dags för Liten att sova och mig och äta mig att äta middag.

I vanlig Söndagsanda blev det bakad potatis.. strimlad kalkonskinka och ost! Mums!

Har ni någon Favorit Helg middag som ni brukar äta?



Nu är klockan kvart i fyra och jag skall försöka somna om igen.. Hann i alla fall sova nästan en och en halv timme innan myrkrypningarna dödade mig. Jag blir galen! >_<

Snart måndag... Vad skall man hitta på den här veckan?
Anyone? Vad har ni för planer? Inspirera mig plz!




Tack älskade Lillhjärta... Du är Elit!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0