High on Life!



Såhär kan det se ut när man är övertrött och hög på koffein.
En väldans trevlig kväll med lilla söta J!
:*


Sakta men säkert börjar jag stå på fötter igen. Lite vingligt och rangligt. Men jag står!
Det känns förbannat skönt!!

Jag har lämnat en hel del skit bakom mig.. som jag Inte tänker gå in på just nu. Men jag vet att det är många som blir och är glada över besluten.
Det var helt enkelt inte en dag för tidigt!

Jag säger inte att det inte kommer komma bakslag.. Men just nu njuter jag av att vara glad, må ok och få vara mamma till den vackraste varelsen i världen!
Det är såhär livet skall vara helt enkelt! Inte komplicerat som sju svåra år hela tiden!

Nu fattas det bara ett jobb och lite ekonomi oxå så börjar det likna himmelriket!


Förresten... Så är vi sjukt heta i Afrokrull jag och J! Eller hur?! ^^







 



Kommentarer
Postat av: Emily

åh det är alltid skönt när man tar beslut och kan gå vidare! Förstår att du känner dig lite fjäderlätt :)



kramar

2009-11-05 - 13:59:17
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Martina

Du är så duktig. OCh jag är säker på att du tar de beslut som känns bäst för dig.. men tiden visar det sig om de är rätt, men det är sånt man får ta då.

2009-11-05 - 23:35:02
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0