Tävla och Vinn 2000:- hos Lekmer.se!





Minbebis.com
och lekmer.se har nu satt igång ett samarbete och det pågår en tävling där du som Första Pris kan vinna ett presentkort på hela: 2000:- hos barnbutiken Lekmer.se
Helt fantastiskt!

1:a-pris: Leksaker för 2000 kr från Lekmer.se
2:a-pris: Leksaker för 1000 kr från Lekmer.se
3:a-pris: Leksaker för 500 kr från Lekmer.se




Är man med i tävlingen skall det finnas en motivering till varför man skall vinna... Och jag är inte så bra på sådant där...

Dock tycker jag att motiveringen: Alla föräldrar vill skämma bort sina barn.. oavsätt om det är jul eller inte. För många ensamstående föräldrar som till exempel mig själv är det svårt när man har en väldigt begränsad ekonomi att röra sig med!
Så tanken att kunna shoppa loss utan att få dåligt samvete och veta att man FÅR unna sig det hade varit guld värd!
Självklart lyckan hos Lilla Skrot med såklart!

Så ja... jag tycker helt enkelt vi förtjänar lite uppsving efter att ha vänt på varenda krona och levt på noll och ingenting hela hösten :)
Lilla Skrot är värd allt roligt i världen... och jag vill kunna ge henne det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul tävling,hur fick du nys om den?

2009-11-26 - 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0