Bilande och kaffedrickande...


J och T var snälla och körde mig till Ljungskile och hämtade Lillskrot idag.
Oerhört tacksamt med tanke på att buss/tågresor funkar som de gör!

Att få hem min lilla varelse var helt fantastisk. Nu känner jag mig genast mycket helare!

Vi fick undan lite handlande på Citygross oxå... plantjord och sånt som är drygt att bära annars.

Sedan bjöds det på kaffe och kanelbulle hos pojkarna och Liten fick leka med vovvarna.
Jag vet faktiskt inte vem av dom var lyckligast. Det skrattades och ylades något fasansfullt i alla fall!

Min middag idag blev en påse räkor och Herrljunga Cider.
Söndagslyx tror jag det kallas?!
Till skillnad från de flesta andra så älskar jag ju faktiskt söndagar och känner lite att det är en dag man bör fira.. Så då fick det bli så idag.


Morgondagens projekt tror jag får bli: Börja renovera Hallen projekt.
Det skall rivas tapeter, spacklas, slipas och målas.

Önska mig lycka till!
(men jag antar att det skall vara en första gång för allt!) ^^


Hur har Eran helg varit? Vad har ni hittat på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0