Projekt: Hallrenovering!

Nu banne mig skall det bli av!

På riktigt! Jag orkar inte att min hall skall se så jävla skabbig ut. Och jag är lätt trött på att irritera mig över just exakt HUR skabbig den faktiskt ser ut och faktum att jag inte gör någonting åt det.
Så nu, nu...NU skall det hända grejer. Nu skall det bli ordning och reda på misären. Halva tapeterna är nere... resten rivs imorgon. Det är ju det där med att Lilla Skrot är så fasligt lättväckt och tja.. det får göras på dagtid helt enkelt.

Sedan blir det till att bredspackla skiten för att sedan måla den!
Har jag tur hittar jag någon snygg/billig hatthylla på någon Second hand affär med.
Me Like!

Hur resultatet kommer bli? Ingen aning!!
First time´s a charm säger dom som vet...
(och om jag skall vara helt ärlig är jag väl inte heelt säker på att det här är en bra idé men...jag tröstar mig med att det inte kan bli värre)

Nu: Tokplugg inför Naturkunnskapsprov imorgon.

Här får Ni se ett par FÖRE bilder...så får vi se om jag vågar visa Efter bilder senare ;)





Ja... dom ser ut såhär MED tapet... Förstår ni NU varför jag måste renovera?! :o






Let the demolition begin!

Kommentarer
Postat av: Jen

Oh scheisse! Jag förstår precis behovet av att renovera.

Men självklart vill vi se efter bilder...

bara så att vi kan döma dig lite när du misslyckas.

-mohaha-

Nää, ärligt talat så tror jag det kommer gå galant.

Utan män brukar saker och ting faktiskt fungera bra. :P

puss puss

2009-10-06 - 11:26:20
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0