Magisk helg och sjukdom!





Så var det måndag igen. Älskade, hatade måndag. Den där dagen jag alltid längtar efter men ofta avskyr när den kommer. Det är konstigt det där.

Jag lever på minnena från helgen och andas fortfarande förnyad styrka, minnen och kramar.
Lördagen blev även den helt otippad. Och inte heller denna dagen hamnade jag på krogen. Märkligt I tell ya.

Kvällen spenderades till en början med fotboll, folköl och film hos underbara T för att senare på natten avslutas på ett par klippor med eminent sällskap och en alldeles tokgörjävla fin utsikt, gitarrspel och morgonkaffe!
Perfect!

Idag har det varit dagis som precis som vanligt gick bra.. fram tills ungefär just nu när vi kommit hem och hon har sovit ett tag.
Jag misstänker feber på G och jag har en tokhängig liten skrutt som bara skrek och bara ville tillbaka till sängen igen. Självklart fick hon det så nu har hon snart sovit i tre timmar och jag funderar på om jag borde väcka henne och kanske peta lite i henne lite alvedon och mat.
Det har slarvats med maten i två veckor nu och man ser att hennes gosiga runda mage inte alls är rund längre och det oroar mig!
Denna ständiga oro säger jag bara!
Men är det ingen feber blir det Bvc och vägning imorgon! Har dessutom mailat bvc i stan och bett om att få en ny tidigare tid så vi får se vad dom säger om det!

Om inte liten är för hängig tar vi snart en liten sväng bort till T och dricker kaffe och leker med Moa.. Men ja, allt visar sig...
Håll tummarna för att det blir bättre efter sovande och mat helt enkelt!

Den perfekta helgen har onekligen nått sitt slut och vardagen har hunnit ikapp oss!
Precis som varje vecka!

Jag hoppas ni har haft det fint mina vänner!
Har ni hittat på något roligt?

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Gråter DU...? Varför då? Helgen har inte varit på topp, men annars är det bra, det är bara just den här första veckan i september med massa betydelsefulla dagar. Och med skolan går det bra. Faktiskt :)



Hur är det själv, söta?

2009-09-07 - 16:21:14
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0