Räkor vs bed





Bullmamma? Nej, verkligen inte! Men jag kan om jag vill. Och idag ville jag helt enkelt.
Helt vanliga vetebullar som är perfekta att ta fram om det kommer ngn som vill ha något till kaffet Eller.. Hör och Häpna.. Bjuda Sanna på!

De flesta vet att jag inte ger Sanna socker i form av bullar, kakor, saft, godis m.m. eftersom jag helt enkelt inte ser någon poäng med det.. Men så kom jag på det här med vetebullar där det knappt är socker alls och dom blir hur goda som helst!
Vi får se vad hon tycker om det imorgon!

I övrigt så blir det inget dagis imorgon för lilla skrot har feber och snorar. Stackarn!
Oh well.. hemmamys funkar finfint det med!

Det blir faktiskt sängen för mig det nu.. trots att klockan inte ens är kvart över tio.

Bullar och räkor åker tillbaka in i frysen.. Det får bli en annan dag helt enkelt.

Jag örk inte som dom säger!

Godnatt på Er!


Btw... Vad tycktes om Idol?
Jag vet nog att ni tittade!


Kommentarer
Postat av: emily

åååh vad smarrigt!!! Duktig du är då :) måste också baka..hm... någon gång ;)



Klart ja kikade på idol, tycker dock de e rätt segt i början.. men det kommer nog igång som alla dnra år :)



kramar

2009-09-08 - 22:13:36
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: C

Vad duktig du är vacker!

Men stackars lilla förkylda då :(

Hoppas det går över snart.

Hur gick det på bvc?

pussar

2009-09-08 - 23:21:56
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Tezz

Åh va gott.. varför ska du bo hundra mil härifrån.

ha en mysig dag. Hoppas lillan kryar på sig snabbt nu! Ingen svininfluensa hoppas jag?

Såg ingen idol, missade det, haha annars ahde jag velat se på´t.

Såg förresten lite på din förrort för ngr darsedan.. visste dock inte förrens jag läste här att det var lövgärdet =) Tittade bara lite grann på pogrammet..



KRAM

2009-09-09 - 09:49:12
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0